MY LIFE IN SPAIN

Hej halå mina kära vänner!

Mycket har hänt sedan studenten. Har hunnit med två semesterresor, en till Turkiet och en till Stockholm. Annars har jag mest bara jobbat hela sommaren.

Jag har länge velat åka utomlands och jobba med har velat lite mellan olika alternativ. Nu i slutet lutade det mest åt Norge. Men för två veckor sen sökte jag ett jobb som telefonförsäljare i Spanien, lika så Pantern och en vecka senare fick vi jobbet. Allt är nu klart och betalt. Den 13 oktober åker jag och pantern till stockholm och övernattar där för att sedan ta flyget vidare till Malaga för sedan att ta tåget till Fuengirola, där vi ska bo en tid framöver. Fuengirola ligger i Costa Del Sol för er som inte har hört talas om stället.

Vi ska jobba som telefonförsäljare åt ett norsk/svenskt företag, då vi ringer till Norge och Sverige och tack och lov får prata svenska!

Jag hoppas att ni vill följa med mig på min resa. Har ingen som hellst aning hur länge jag/vi blir borta, det återstår att se. Komma sakna alla hemma så sjukt mycket!

Från och med nu kommer jag uppdatera så mycket jag hinner innan det är dags att resa.



Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0