WEATHER

God morgon

Det känns i kroppen att det snart är dags att flytta. Jag drömmer om det på natten, att allt ska gå åt helvete, att jag inte kommer att komma iväg. Men så är det alltid för mig när det är något stort på gång. Fast jag känner på mig att det kommer att gå bra. Jag har bara en liten fundering.. Är det någon som vet hur varmt det brukar vara på vintern i Fuengirola? Det ligger i Södra Spanien, typ så långt ner man kan komma, vilket betyder att det ligger ganska nära Afrika. Så det är lite varmare där än i resten av Spanien, frågan är bara hur varmt? Måste jag ha med mig flera långbyxor, skinnjacka? hjälp.. jag vet inte vad jag ska packa..

Har iaf inhlandlat lite nya kläder, bla en snygg kavaj och några andra överderdelar. Ska nog kolla på ett par byxor idag innan bion också. Har sett ett par från Bikbok som jag är lite sugen på.

Jaja.. men om någon vet något om vädret så kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0