PARTHEEY

God kväll mina kära vänner!

Igår hade jag en grym kväll med mina kära brudar. Tack för det!

Idag har det varit en ganska lugn dag. Varit på promenad, hjälpt Pantertanten att panta, varit på middag hos min kära far och nu har jag precis packat ner alla kläder jag ska ha med mig när jag flyttar. Hur tusan ska allt få plats med allt annat? :o Ja, det är frågan det..

Imorgon jobbar jag sista dagen! WOHOOOOO! Så jävla skönt.

Bjuder på lite bilder från gårdagen













Min söta mamma var också på party igår, med tema glitter och glamour/studio 54. Såhär snygg var hon!
DISCOMORSAN <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha hade ju nästan glömt att vi satt på den där bänken! Och att vi tog kort med den där möhippetjejen! Fast allt kom tillbaka till mig när jag såg bilderna, hade bara förträngt det lite liksom ;) Ska slänga upp mina bilder jag också hehehe :D

ps. du har en mycket fin mamma!

2010-10-11 @ 02:51:48
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: elin

love to you!

2010-10-11 @ 10:54:56
URL: http://elinallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0