READY

Håller just nu på att packa det sista.. Allt ska kollas igenom så jag inte har glömt något, väskan ska vägas (fan).. Tror jag har fått med det viktigaste.

Imorgon 12:10 går bussen mot huvudstaden där vi ska övernatta hos Åsa, för att på torsdag åka vidare mot flygplatsen och sedan Malaga. Biljetterna är utskrivna, passet och pengarna ligger i väskan.. jaa, jag tror att jag är redo!

Dagen har spenderats med min mor nere på stan. Har shoppat lite och ätit lunch med mormor och morfar. Och nu på kvällskvisten hann jag även med ett litet besök hos Boobie. LOVE!

Nu ska jag gå ner och umgås in i det sista med min mor innan det är dags att sova.

Det är nu min resa och allt det roliga börjar, så jag hoppas verkligen att ni kommer att följa med i min vardag här framöver ett tag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0