QUIT!

Hejhalaaa!

Sitter pa samma internetcafé som vanligt. Borde egentligen vara pa jobbet, men jag sa nyss upp mig. Har haft san angest enda sen jag borjade salja, och igar brot jag ihop pa jobbet. Var nyss dar och skulle ge det ett nytt forsok, men jag klarade det inte. Det kans inte vart det! Jag har haft jobb som har gett mig angest forut och jag vet att det inte ar vart det om man mar sahar daligt. Telemarketing ar nog inte min grej.. Sitta pa ett trangt, varmt kontor framfor en dator, prata i telefonen och saga preciiis samma sak i sex timmar. Bara massa stim och stoj runtomkring en, kandes som ett himla vuxendagis. Nej, da far det vara!

Hoppas pa att fa lite barnvaktsjobb ist. Vantar pa ett samtal bara.

Men annars ar allt toppen! Sa himla skont att vara har och det ar superfint vader, sa det kan man inte klaga pa. Har varit pa en marknad har idag, som ar varje tisdag och torsdag. Bade jag, Pantern och Lisa kopte ett suuuperfint halsband for 2 euro, sjukt billigt! Me like!

Och halaaa, nar kommer alla och halsar pa oss da? :o Lite tomt pa folk har tycker jag.

Hors snart!

KISSES

Kommentarer
Postat av: Jossa

Bra att du sa upp dig när du inte trivdes. Håller tummarna på att du snart får ett annat jobb <3! Ha det bäst

2010-10-27 @ 07:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0