MYSHELGEN

Då var det slut på det roliga för imorgon är det dags att fara hem.

Har iaf fått spendera dagen med Amanda och fått säga hejdå på rikigt. Haft rikigt mysigt. Och på tal om mysigt så har jag haft världens mysigaste helg med Åsa, som vanligt! Så skönt att bara göra ingenting och ändå inte känna att man har slösat bort helgen. Tack för det!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorgon klockan 12 ska jag befinna mig en bit utanför stockholm för att hämta nya firmabilen och köra hem den till Sundsvall. Är lite nervös för jag har aldrig kört så långt själv förut, inte för att det kommer vara några problem, men ändå. På vägen hem kommer jag stanna i uppsala hos min farbror och mina kusiner för att äta lite middag och säga hejdå till dem innan jag beger mig hemmåt.

Ni får gärna ringa och underhålla mig så jag inte somnar på vägen. Det vore väl för tragiskt. Vad gör man för att hålla sig pigg? Kaffe, cola, godis, hög musik och kall luft i bilen?

Ska kolla lite på Rush Hour nu innan jag somnar.

NATTINATT



Åsas ögonstenar! Hur söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0