LOVELY

God dag på er!

Solen lyser och himlen är blå, ja och här sitter jag på en buss påväg till stockholm. Fan vad ont i arslet jag har! Har åkt sen 9:20 imorse och är inte framme förren 15:30.. Granska drygt, ja! Tack och lov så får jag köra bil hem så jag slipper alla dessa stop så det tar 100 år. Jaja...

Igår var jag, boobie, milla och bror som sagt uppe i övik och kollade på hockey. Det var en väldigt händelserik dag.. allt från glömda biljetter till parkeringsböter. haha. Men roligt hade vi och tame fan så vann Timrå! Så jävla grymt. Detta ledde dock till en väldigt hes Matilda idag, men det vare värt.

Nu vill jag vara framme! Jag vill mysa ner mig i soffan hos åsa, gosa med hundarna, snacka en himlans massa skit och nästan det mest underbara.... inte jobba! YEEEEEES!

Bilder från gårdagen kommer upp lite senare. Det är så jävla segt internet på bussen.

PUSS så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0