LA CAPITAL

Nu är vi framma hos Åsa i Stockholm. Vi har precis ätit mat och nu sitter jag här i soffan med hårfärg i huvet.

Jag kan inte rikigt fatta att vi faktiskt är i Spainen imorgon vid den här tiden.. det finns liksom inte i mitt huvud. Men jag tror det kommer att bli grymt.

Var väldigt jobbigt att säga hejdå till familjen imorse, speciellt Anton, min lillebror. Kommer sakna alla så himla mycket.

Imorgon går planet runt 11 och vi är framme runt 15 i spansk tid. Så vi får hoppas på att jag kan uppdatera så snabbt som möjligt när vi kommer dit så ni får veta hur resan gick.

Nu ska jag kika lite på TV och bara mysa på, kanske uppdaterar lite senare.

PUSS


Kommentarer
Postat av: elin

det hoppas jag med! puss

2010-10-14 @ 08:34:41
URL: http://elinallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0