I LIKE IT HERE

Har precis varit ut på en kvällsprommis med vovvarna. Jag och Exa har lekt av oss lite så nu är jag helt slut, haha. Konstigt hur pinnar kan vara så roliga, och jobbiga.

Har bara suttit i soffan ikväll och snackat massa skit. Jag gjorde pasta carbonara till middag och gud så gott det bleev! Receptet är hemligt, men om ni frågar snällt så kan ni få det.. Åsa måste gilla mig här för jag har gjort middag två dagar i rad nu, hehe.

Snart ska jag ta och krypa ner i sängen. Imorgon väntas ännu mer mys och ett biobesök på kvällen för att se, "I taket lyser stjärnorna"

Känns faktiskt ganska kul att vara igång med bloggandet igen och jag läntar tills jag får dela med mig av mitt liv i Spanien. Hoppas ni tycker att det ska bli kul att följa med mig på min resa också!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jaaa jag längtar till att få följa ditt liv i Spanien, min vän <3

2010-10-03 @ 06:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0