GOOD NIGHT

Har precis krupit ner i sängen, är så sjukt trött! Jag och Åsa har bara myst på hela kvällen med varsin dator i knät, framför tvn (som vanligt hehehe), ätit massa gotta och kikat på idol. Mycket välbehövligt. Längesedan jag hade en helt lugn helg för antingen så jobbar jag eller så går jag ut med mina kompisar. Men jag klagar inte för jag har alltid så himla roligt! Fast jag tackar inte nej till en sånhär helg någon gång ibland.

Imorgonbitti får jag se om Åsa drar med mig på Zumba eller om jag får sova ut. Skulle inte ha något emot ett riktigt hårt träningspass efter allt svullande ikväll. Annars är ingenting planerat så vi får se vad morgondagen bjuder på.

Nu ska jag sova

Nattinaaaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0