FUENGIROLA

Sitter och funderar lite.. Jag kan inte förstå att om mindre än två veckor så flyttar jag och pantern till Fuenfirola, det går liksom inte att föreställa sig. Vad kommer jag göra den här tiden om två veckor, vart kommer jag bo, vad kommer jag att göra om två månader? Jag vet ingenting och det är det som gör det hela så himla spännande! Vem vet om jag blir kvar där i flera år eller om jag kommer hem om en vecka? Förhoppningsvis trivs jag som fisken i vattnet, för det är i värmen jag vill vara. Slippa städa, slippa kylan och bara komma bort från vardagen och göra något annat. Blir jag kvar så kommer jag tvinga alla mina kompisar att flytta dit.

Snart åker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0