FOOOD

Men tjena tjena mittbena!

Har sitter vi pa varat kara internetcafé efter en lang arbetsdag. Det ar tuffare an vad man kan tro det har jobbet!
Snart dags att ga hem och sova for nu jaklar ar jag trott, och imorgon vantar annu en jobbdag med start klockan 9. Sen pa kvallen ar det dags for forfest igen pa varan balkong. Alltsa ni ska veta hur sjukt partylivet ar har i Fuengirola! Folk pa jobbet festar flera ganger i veckan. De borjar forfesta direkt efter jobbet klockan nio och haller pa anda till klockan 8 pa morgonen. Hur fan orkar man?

Haha nu nar jag laser vad jag har skrivit sa kanns det som att jag har skrivit pa norska.. tycker inte ni ocksa det? Hehe......

Nu ska vi borja stanga ner har och innan det ar laggdags ska jag bjuda Pantern pa en kebab, for fan vad hungrig jag ar. Vann 5 Euro pa jobbet idag sa det passar ju alldeles utmarkt att slosa pa lite mat!

Ni far ha det sa bra sa langa dar hemma!

PUSSSSS LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som ni har det mycket bra där borta! :D Saknar dig<3

2010-10-22 @ 12:47:31
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0