BIL I RONDELL

Hola mina kara vanner!

Sitter har pa ett annat internetcafè an vad vi brukar, for varat var stangt av nagon anledning :/

Idag har det bara varit en lugn och skon dag for igar var det party. Igar efter att pantern hade slutat jobba sa for vi till ett stalla 30 min harifran med tag for att shoppa lite. At pa donken och shoppade varsitt plagg pa HM som vi skulle ha pa oss pa kvallen. For hem efter nagon timme, och direkt nar vi kom innanfor dorren sa kom Patric och Niklas. Forfestade och knappa massa kort som vanligt innan vi begav oss till Lisa, Jim och Sabina. Pa vagen dit hittade vi en bild i en rondell som vi absolut skulle klattra upp pa och ta kort. Kolla bild nedan.. Efter att grannen kom och klagade sa begav vi oss ner till en kareokebar alldeles intill dreas lagenhet. Asmysigt litet stalle.

Sedan var det dags att bege sig ner ner mot stan for att parta vidare. Jag blev helt slut och drog hem vid 3 (dvs valdigt tidigt). Sov till 12 idag och drog sedan ut pa en liten prommis. Har aven varit med Niklas och Patric en stund. Legat i deras koja och kikat pa avsnitt av Grannfejden och Robinsson. Dom har valt sina sangar och lagt madrasserna pa golvet och har lakan som tak, jattemysigt!

Ikvall blir det filmtittning och chipsatning.. dock har jag typ atit upp mina chips redan.. tusan!

vi hors snart igen
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0