A NEW HOME

HOLAAAA! For det ar sa vi sager har!

Nu jaklar har det hant grejer.. Igar var vi pa lagenhetsjakt och det slutade med att vi hyrde varldens besta lagenhet med varldens storsta balkong, pool pa garden, 1 min till stranden, havsutsikt (bortsett fran det valigt fula huset som vi ocksa ser om vi star och kolla ner mot vattnet), plus att vi har 4 extra sovplatser, sa nu kan ni halsa pa oss gott folk! Har borjat med att hyra den fram till sista December, eftersom att vi inte har en aning om hur laget kommer att se ut da. Just nu ar det iaf grymt!

Vi har inte bestamt om vi ska skaffa internett hemma eller inte an.. Far se hur lange vi tror att vi blir kvar forst, for det kostar lite att ha internet at home.. Men jag uppdaterar anda sa mycket jag bara kan.

Idag har vi legat pa stranden och aven hunnit ta en liten simtur i varan pool, how nice? Om en stund ska vi ga och handla lite mat innan vi beger oss hemat for lite matlaging, dusch och sedan kommer killarna vi bodde hos forsta natten och forfestar med oss. Sa ikvall ska vi se vad Fuengirolas uteliv har att erbjuda.

Ska ta och ladda upp mina bilder nu sa slanger jag in nagra har sedan. Ni som ar van med mig pa FB borde kolla dar ocksa for dar kommer det att laggas upp fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0