STORM

God dag!

Sitter just nu och kollar ut genom fönstret på Lorena och funderar på vart egentligen befinner mig. Regnet öser ner och det känns som att träden ska välta vilken sekund somhellst.. Det här känns verkligen inte som spanien, men man måste väl acceptera att det är vinter här också. Vill hellst bara krypa ner under täcket och kolla på film och mysa hela dagen.

Igår blev det en jättemysig kväll! Jag, pantern och Carro åt somsagt tacos hemma hos oss (hur gott?) och sedan mös vi ner oss i soffan och kikade lite på film och gottade oss lite. Gick ner till grabbarna ett tag och kollade vad dem höll på med, där var det utgång på g. Men vi bestämde oss för att bara gå ut och ta en öl och bara sitta och prata lite, och det gjorde vi. Rikigt trevigt faktiskt, trots det dåliga vädret.

Idag ska vi också äta tillsammans alla tre hemma hos oss. Jag ska göra fläskfilégryta med stekt potatis, sen vet jag inte om det blir utgång eller inte. Känns inte så jätteroligt att gå ut i det här vädret. Men det får tiden utvisa!

Nu ska jag bara sitta här och kika runt lite innan Pantern kommer hit och det där dags att gå och handla.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kim

Du träffade Björn på torget en tidig sommar.. Han satt o käka glass, hälsade på dig och när du gick så "Det va trevligt att träffa dig Matilda."

2010-11-28 @ 20:59:03
URL: http://kimnorberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0