SLITEN

God eftermiddag

En valdigt sliten Matilda som skriver nu.. Igar var det patry och idag mar bade jag och Pantern som vi fortjanar. Men roligt hade vi sa det far det vara vart. Hade forfest pa varan balkong med Sabina, Jim och Lisa innan vi drog vidare till nagra pa jobbet som hade fest. Sager jobbet aven fast jag inte jobbar kvar.. blir lattast sa. Tva killar fran jobbet tatuerade sig aven igar. Finns ett killgang som kallar sig for Lucha Libre som ar helt crazy. Nagra hade slagit vad om att den som forlorade pa kluns skulle tatuera sig pa rumpan.. Ena fick skriva "forlorade klunsen" och den andra fick skriva "Robin Falk", namnet pa han som vann klunsen (Sten, sax, pase). Och jaa.. dom gjorde det!

(Hahah det sitter en galen engelskman har som kollar pa hockey pa datorn. Nar hans lag gor mal sa skriker han rakt ut sa alla flyger upp i taket. Helt crazy! hahaha. Han har skrikit tre ganger nu och fan vad radd man blir.)

Ikvall blir det en lugn kvall. Vi har laddat upp med massa gotta som vi ska mumsa pa till nagra filmer och nagra avsnitt av oskyldigt domd. Har aven nyss avnjutit en valdigt god middag bestaende av korvstroganof som jag slangde ihop. Valigt gott maste jag saga!

Det gar inte att ladda upp bilder just nu.. men ni ska fa se bildbevis pa tatueringarna inom kort!

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0