LORENA

Hej kompisar!

Nu när jag äntligen sitter vid min egna dator så ska jag passa på att skriva lite eftersom att jag har fått lite klagomål på att jag aldrig skriver.

Jag sitter just nu på ett mysigt café som heter Lorena som ligger typ alldeles där vi bor. Har köpt mig en jättegod smoothie som jag sitter och smuttar på medans jag sitter och skriver nu. Känns som att jag nog kommer bli kvar här ett tag idag. Det är ju så himla stelt och tråkigt att sitta på internetcafé..

Dagarna flyter på som dom ska. Niklas och Rasmus kom och plingade på imorse for att berätta den roliga nyheten att vi är bjudna på ett litet julbord/avskedsmiddag hos dom den 4 December, eftersom att de faktiskt åker hem den 8de.. Ser verkligen fram emot den julmiddagen. Ska bli jättemysigt!

Annars tror jag inte att det har hänt någon speciellt.. Killarna har fått jobb på megafon (om jag inte redan har skrivit det) , så imorgon ska de gå och skaffa en egen lägenhet. Det blir ganska påfrestande att bo som vi gör nu.

En till helg har ju också gått har i Fuengirola.. Jag tog det bara lugnt i fredags eftersom att pantern var och bowlade med jobbet och på lördagen var jag, pantern och grabbarna ut och åt. Var och åt trerätters for 70 kr.. Hur bra? Dock blev man inte jättemätt eftersom att det var ganska snålt med mat, men gott var det. Och på kvällen kan ni ju bara gissa vad vi gjorde. Lucha Libre (killarna på jobbet) hade fribar, så ja.. det var där vi hängde. En mycket rolig kväll måste jag säga.

Alltså fy vad svårt det är att skriva när man är van att inte ha ÅÄÖ!... skriver o och a hela tiden.. tusan. Det har tagit ca ett år att skriva detta.. Men nu ska jag bara sitta här och inte göra någonting.


Ser ni hur god min smoothie är eller?


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag saknar dig Matildaaaa<3 kommer du komma hem under julen eller blir det så att du flyttar hem?:)

2010-11-23 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0