HALOWEENPARTY

HOLA

Igar var det haloweenfest for jobbet och aven fast jag har slutat sa fick jag vara med anda. Blev dock inte sa att jag var utkladd. Det var en sjukt rolig kvall och alla hade grymma utkladnader! Idag mar jag toppen och kanner knappt av att jag var ut igar. Skont!

Vi har precis varit pa Tvillingarnas och atit den otroligt goda appelkakan som dom har. Var och kikade pa ett par haremsbyxor innan, men ingen av oss gillade dom sa det fick bli en fika ist.

Nu ar det snart dags for pantern att ga och jobba och jag ska nog ga och valdgasta patric och niklas for att ha nagot att gora.

Kika FB gott folk sa far ni hur snygga alla var igar for det gar knappt att ladda upp bilder har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0