FINT VÄDER

Hej på er!

Återigen sitter jag här på Lorena.. Men idag har jag inte suttit här sen klockan tre iaf!

Klev upp runt 12 idag, tog världens skönaste dusch, åt frukost framför disneychannel som vanligt innan jag och pantern gav oss ut på en liten kortprommis. Det var jättefint väder så det var hur skönt somhellst! Så efter att pantern hade begett sig på jobbet så begav jag mig ut igen. Gick en bra bit bort på strandpromenaden så jag kom dit jag inte hade varit förut. Känns ju inte som att det är så roligt att bara sitta inne när det för en gångs skull är finväder! gick nästan en och en halv timme. Det märks att det är vinter nu även här, det är ofta mulet och blåser satan. Men jag ska inte klaga för jag skulle verkligen inte vilja ha vädret ni har hemma i Sverige just nu. Så det gäller att ta vara på det fina dagarna.

Killar har nu skaffat sig en egen lägenhet, i samma hus som oss. Så äntligen har vi några grannar som vi kan hänga med. Grymt det. Varför bor dom inte mer er då tänker ni? Njaa.. det funkade i två veckor men sen så började det bli lite tärt.. 4 personer på den där ytan funkade inte jättebra. Och så var det ju så att dom hade fått jobb så då kunde dom ju skaffa egen lägenhet.

Nu tror jag att jag ska ta och beställa något att äta, börjar bli lite småhungrig.

Hörs snart! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0