EN HELT VANLIG DAG

HOLA!

Idag har det varit en helt vanlig dag.. Legat pa stranden en stund, atit lunch, Pantern gick pa jobbet och jag tog en langprommis med Niklas och Patrik Sen har jag faktiskt inte gjort sa mycket mer.

Imorgon slutar pantern klockan tre sa da ska vi behe oss till kopcentret som finns har i narheten. Ska bli kewl! Skulle behova inskaffa en lita varmare troja som man bara kan ha nar man ska va slappt kladd. Ar lite kyligt har pa kvallarna.

Sen skulle jag gissa pa att det blir utgang nagan gang i helgen ocksa.. Annars skulle jag bli ganska forvanad, hehe. Men det ar kuuuuul det! Far se vad vara kara vanner ska hitta pa.

Tackar for mig sa lange

Puss och kram / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0