CASTLE

Hej kompisar..

Har precis slagit mig ner pa ett internetcafé i narheten av dar vi bor.

Idag har det varit superskont vader sa jag och pantern lag pa stranden nagra timmar innan hon skulle ga och jobba. Jag gjorde aven lite pannkakor imorse som vi hade med oss som lunch pa beachen. Mysmys!

Efter att Pantern gatt pa jobbet sa slangde jag ihop en kycklingsallad och gav mig ut pa en langpromenad. Hade ingen aning vart jag skulle men jag gick en bra bit och kom sedan fram till ett slott som ligger en bra bit harifran, fast det sag mer ut som ett borgslott. Gick runt lite dar och satt mig och at lunch pa en bank och mos i solen. Gick sedan en annan vag vidare hemmat bara for att pa upptacka Fuengirola lite mer. Kanns som att jag maste bli battre pa att ta vara pa dagarna nu da jag faktiskt inte jobbar. Och det var precis vad jag gjorde idag sa nu ar jag helt slut..

Nar jag kom hem for en stund sen passade jag pa att laga en stor sats kottfarssas, for det har jag varit sugen pa sen vi kom hit. Sa nar jag kommer hem sen sa ska jag frysa in det sa jag slipper laga mat nar jag inte orkar nasta gang. Storkok ager! hehe.. Till helgen ska jag tvinga pantern att vi ska ata tacos. JA!

Ska alldels snart ga hem och duscha och diska undan lite innan pantern kommer hem, sedan ska vi ga pa varat alskade internetcafé. Sedan far vi se vad kvallen har att bjuda pa.

PUSS och hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0