BARA SOM VANLIGT

Hej halaa mina vanner!

Jag har inte haft san stor lust att skriva, fast det har jag val egentligen inte nu heller. Men jag maste ju visa att jag lever iaf.

Dagarna flyter pa som vanligt har i Fuengirola och varje dag forsoker jag komma pa nagot nytt att gora for att gora det basta av tiden har.. Sa trakigt nar pantern ar pa jobbet eftersom att jag maste hitta pa saker sjalv. Fast pa Lordag har vi iaf en plan att aka till Malaga igen med Carro for att ga och kika lite mer och kolla shoppingutbudet. Det blir nog niiiice!

Ar det nagon som har varit har pa Costa del Sol-kusten som har nagra forslag pa sevardheter? Skulle vara jatteroligt om nagon kom med ett forslag pa jag/vi kan gora :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0