ÄNTLIGEN FREDAG!

jaa, idag är det ÄNTLIGEN fredag, vilket betyder att pantern slutar klockan tre idag. Wihooo! Jag vet inte rikigt vad vi ska göra idag/ikväll, det känns som att det lutar åt en myskväll. Är inte så jättesugen på att gå ut faktiskt.. Klockan tre ska jag iaf gå och möta Carro och Pantern på jobbet, då blire lite småshopping på svenska matbutiken och sedan vidare till Mercadona (stora matbutiken) för inhalndling till kvällens middag. Det är tacos som står på menyn idag. Jag, pantern och Carro ska ha en liten mysmiddag hemma hos oss ikväll, ska bli jättemysigt.. Och tacos slår ju aldrig fel. Sen vet jag inge mer.. Svenska chips ska jag iaf köpa idag! Oh yes! hehe..

Nu har jag väl inte så mycket mer att dela med mig av, ska se om jag hittar nån bra film hade jag tänkt.. Brukar behövas på helgerna.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0