VIERNES

Äntligen är det freeeedag! Måste säga att den här veckan har gått otroligt fort, både på gott och ont.

Sitter just nu på Lorena och väntar på att pantern ska komma från jobbet. Jag vet inte riktigt vad dagen kommer att bjuda på, vet bara att jag, pantern och carro ska äta middag tillsammans. Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på.. Vi vet ju hur det oftast brukar sluta, hah.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi får besök av my family :o sick.. Bjuder på en bild på världens snyggaste lillebror bara därför.



PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

2010-12-03 @ 15:17:23
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0