SÖTISTANTERNA

Framför mig just nu sitter det tre jättetjusiga damer och fikar tillsammans. Jag blir så himla glad när jag ser sånt, precis så vill jag också göra när jag blir gammal. Sitta med mina tantpolare, ta en kaffe och klaga på allt som händer.haha.. för det är inte så mycket skratt jag hör här.. utan det är seriösa diskutioner, men det är så det ska vara tycker jag, blandat med lite skratt.. Jag undrar vad dem pratar om.

På tal om gamla damer, så var jag och handlade idag och såg i kassan hur två söta tanter skulle bära en massa tunga påsar till bilen och skulle vara tvugna att gå flera gånger för att kunna få med sig allt. Så jag frågade om jag skulle hjälpa dem och det är så roligt att se hur en sån liten tjänst kan göra någon så otroligt glad och tacksam. För så skulle ju jag ha velat att någon gjorde för mig.

Älskar sötistanter! :D haha





Älskar också sötisgubbar som min morfar :D

Kommentarer
Postat av: Anette Görlin

Ja, det är ju det jag säger! Du är en toppentjej!

2010-12-01 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0