NADA

1a december idag.. Sjukt vad tiden går fort! Bara 23 dagar kvar tills julafton och det är snart dags att lämna Spanien. Har ni någon julkänsla där hemma?

Idag har jag varit ut på en liten prommis iaf eftersom att det har varit lite bättre väder än vad det har varit på ett bra tag. Men nu sitter jag på samma ställe som igår och pratar massa skit med Milla på msn. Mysigt värre!

Tre timmar kvar tills pantern slutar nu... Vad tusan ska jag hitta på? Känner jag mig själv rätt lär jag bli kvar här, men fan så tråkigt det är egentligen. Kul liv tjejen.. Jag saknar att jobba! Ja, ni läste rätt.

Nu ska jag sluta skriva tills jag kommer på något vettigt..

hörs sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0