ANDRA LUCKAN

Idag fick jag och Paulina öppna den andra luckan i våran julkalender, vilket betyder att det är den andra december givetvis. Dagarna bara går och nu är även denna dag snart slut.

Innan pantern skulle gå och jobba idag var vi ut på en prommis och knäppte lite kort i det fina vädret. Ska ta och lägga upp några så att ni kan få en bättre uppfattning om hur det ser ut här, för det är så himla fint!
När Pantern hade gått på jobbet gick jag och köpte mig lite hårfärg och satte igång och färga håret, för jag köpte en lite för ljus färg sist. Så nu är det helt mörkt igen. Precis när jag hade färgat klart håret så ringde porttelefonen, fick besök av Niklas och Rasmus som drog med mig ut för att äta lite tapas, så det blev en god och billig middag idag. Kung med tapas!

Nu har jag precis kommit till Lorena och sitter och väntar på Sebastian som skulle komma och göra mig sällskap, även Niklas och Rasmus sa att dem skulle komma om ett tag, så vi får väl se.

Sitter och lyssnar på jullåtar och försöker få igång julklänslan här i solskenet

Här har ni en bild som jag knäppte från strandpromenaden idag



Ser ni tjuren uppe på berget? Det kommer snart fler bilder

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0